2014. április 13., vasárnap

Életre szóló barátság - minialbum

Nagyon örültem ennek a megrendelésnek. Egyrészt mert már régóta a fejemben volt egy album, amit ki szerettem volna próbálni, másrészt pedig a megrendelő ajánlás útján talált rám. Látta egy régebbi munkámat, a Viola albumot, és most eljött az idő, hogy ő is felkeressen. Egy gyermekkori barátnőnek készült ez az album, Amerikába. A képre kattintva nagyobb méretben is nézegethető.

Az volt a kívánság, hogy egy csajos, vidám, de a sok-sok évet jelképező album legyen. A régies minták a modern piros-fekete-fehér-szürke-rózsaszín színvilággal elegyítve elnyerték a megrendelő tetszését. Kevés képet kaptam, így idézetekkel és kedves stockfotókkal is dolgoztam. Az első emlékek egy szülinapi zsúrról szólnak...

... és a kedvenc babáról, amivel együtt játszottak. A csipeszes megoldású oldal a megrendelő ötlete volt, így az oldalpár bal felére kerültek ők személyesen, a másik oldalra pedig egy összekapaszkodó kislánypár. Barátnők most és anno.

Pár mai képet is beletettem az albumba, hogy ha személyesen nem is találkoznak mostanában, legalább a képek meséljenek: hogyan él, mit szeret a régi barátnő. Mindenhol hagytam helyet írni, hogy személyessé váljon az ajándék.

A rágógumis rajznak is története van, az idézet pedig magáért beszél. Pár apró részletfotó  még az albumból, és a borítóról:

Az album mágnessel záródik, és végig varrtam, ragasztás alig van benne. Itt talán nem látszik, de a borító nagyon szép szürke, dombornyomott papírból van, és a varrás által meglepően hasonlít a textilre vagy a bőrre. A mérete 15x15 cm, és kb. 4 cm vastag. 11 oldalas, nagyjából ennyi kép is fér bele.

Fiúsban is tudok hasonlót csinálni, kékes-barnás árnyalatban, vagy bármilyen egyedi elképzelést is szívesen megvalósítok. Van valakid, aki örülne neki?

Szép napot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése