2012. május 29., kedd

Mappaalbum szerelmes e-mailekből

Kedves és nagyon eredeti ötlettel állt elő az egyik megrendelőm, még Valentin-nap és kettőjük közös születésnapja alkalmából. A Párjának rendelt egy albumot, amelyben a megismerkedésük során váltott e-maileket szerette volna nyomtatott formában megőrizni. Elég határozott elképzelése volt a színvilágot és a vonalvezetést illetően, ami nagy könnyebbség volt nekem, hiszen egy fiúnak készülő album nem lehet túlságosan édes-romantikus... vagy mégis? Mit keres benne a rózsaszín? Na és a szívecskék? A képek alapján döntse el mindenki maga - nekem a szívemhez nőtt az album a készítés folyamán.

Íme a borító.

Néhány közelebbi képen megmutatom a hátlapot és az egész album összeállítását is. Markáns vonalak és színek teszik nagyon vagánnyá és mégis szerelmes hangulatúvá az albumot. Természetesen gombbal és a szokásos rátekerhető zsinórral záródik, mint a mappaalbumjaim többsége.


Egyik kedvenc technikám fiús albumoknál a fém kiegészítők használata. Itt már a borítón feltűnik egy nagy drótszív, amit addig tekergettem, hogy a lány gyermekkori képe éppen belefért. Azért gyermekfotók vannak a címlapon, mert ezzel is azt akartuk kifejezni: igenis van olyan szerelem, amire az ember fia-lánya egész életében várt!


Néhány kép a belső oldalakról. Mivel kevés képet kaptam és a levelek voltak hangsúlyosak, igyekeztem úgy játszani a rendelkezésemre álló dolgokkal, hogy minden 3-4 levélre jusson egy kép. A leveleket borítékokba, zsebekbe dugtam el, de a jobb felső képen látszik, hogy időnként átlátszó akriltasakot használtam, melyet varrógéppel varrtam a megfelelő méretűre.


Egy külföldi blogon láttam ezt a lapozgatós-átkukucskálós megoldást. Szerintem nagyon jópofa és vagány, rögtön ki is próbáltam.


További részletek az oldalakról. felhasználtam fém üdítősdobozok fülét, szög alakú miltonkapcsokat, csipkét a romantika kedvéért és rengeteget varrtam.


...itt pedig söröskupak filccel díszítve, Sizzix-szel vágott korona, borítékzáró megoldások, és a szerelmes madárpár látható. Stencileztem és festékkel fröcsköltem, pecsételtem és kézzel is rajzoltam, nagyon élveztem az elkészítés folyamatát. A papírkészlet a BoBunny Crush kollekciója.


Amikor Ildikó átadta az albumot, elmondása szerint Ádám teljesen meghatódott... és megmutatta az Édesanyjának is. Azt hiszem, ehhez nincs mit hozzáfűzni. Sok boldogságot Nektek, és köszönöm, hogy rám bíztátok az első közös titkaitokat!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése