2012. március 23., péntek

Glamour-album

Mi is az a glamour? Olyan fotográfiai terület ahol az alkotó az érzékiséget, bűbájt próbálja ábrázolni a modell segítségével, egy pillantással, egy mozdulattal, akár egy kivillanó testrésszel. Nagyon izgalmas ilyen képekkel dolgozni, hiszen ezt azt is jelenti, hogy a megrendelő nagy bizalommal van irántam, és ez mindig jól esik.

Szép ajándék lehet egy ilyen album a Kedvesnek, bármilyen alkalomból, szülinapra, évfordulóra, vagy csak úgy... Én fiús verzióban is el tudnám képzelni.


Ezt a különleges albumot a hölgy a férje 40. születésnapjára készíttette. Kellemes hangulatú, szexis fotók álltak a rendelkezésemre, ezért kevés díszítést tettem csak az oldalakra, hogy a képek érvényesülhessenek.

 A borító nagyon finom, bőrszerű anyagból készült. Inkább fekete, mint sötétkék - attól függ, honnan nézem. Nagyon jól illett hozzá a bordó rózsa és a dupla, organza-szatén masni.
 Kedvenc papírjaim egyike ez a bársonyos felületű, buja mintás scrapbookpapír. Pici is elég belőle egy oldalra, és nagyon hatásos. Strassz, csipke, nagyon csajos...

A türkiz eleinte nem volt benne a tervben, de volt pár türkiz fehérnemű is a képeken, és a fekete-fehér fotókhoz is szépen illett ez a szín.
A papírrózsák egytől egyig kézzel készültek, és igyekeztem máshol is érdekes, tapogatható, nagyon plasztikus és drámai megoldásokat alkalmazni.

Külön öröm volt, amikor megkaptam Kata levelét az átadás után:

"Sikerült a kedvesemet egy olyan ajándékkal meglepnem, ami teljesen elbűvölte. Gyönyörű minden egyes oldal. Minél többször vesszük a kezünkbe, annál jobban tetszik. Minden apró részletnek jelentősége van. Köszönöm, hogy úgy készítetted el, ahogy én megálmodtam!"


Én köszönöm, hogy elkészíthettem, kedves Kata!