2012. április 2., hétfő

Csipaszok - mappaalbum

Az album címe Csipaszok. Egy nagypapa hívja így a kisunokáit, a nagyszülőknek készült ajándékról van szó ugyanis. A mérete 22x17x4 cm lett. A belső lapok kb. A5-ös méretűek. A hangulatát eleve meghatározta az ajándékozottak személye, így lett vintage stílusú az album.


Gombbal záródik, arra tekertem rá a fedőlap füléről lógó szalagot. A régies hatású, barnás papírokhoz jól illik a pecsételés, a szélek kopottas festése. Itt látható, miért is "mappaalbum" a neve: a borító egyik felét rá lehet hajtogatni az előlapra, így teljesen összecsukható. A belső lapok karikákkal kapcsolódnak a borítóhoz.


Az oldalak díszítéséhez strasszokat, gyöngytollat, fém díszítőelemeket, papírvirágokat, szalagokat használtam.


Akrillapra bélyegeztem, így újabb érdekes hatást adtam hozzá a kész oldalakhoz.

A régies stílus egyik fő kiegészítője számomra a sok csipke, illetve a szélek cifrázása széllyukasztóval. A plasztikus, tapogatható hatást kiemelésekkel, 3D-s díszítőelemekkel tettem teljessé.





Ez pedig a hátlap. A gerincén (itt nem látszik ugyan) van még egy kevés hasonló stílusú díszítés. Nekem nagyon tetszett, és akinek csináltam, szintén örült neki.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése